SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupec z oddajo naročila, na način, kot to določajo splošni pogoji poslovanja, potrjuje sprejem splošnih pogojev poslovanja ponudnika.
S trgovino Volosov hram (v nadaljevanju: trgovina) upravlja podjetje Zavod za umetnost in kulturo Volosov hram, Pekel, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).
Dostopnost informacij:
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
• dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Pravica do odstopa od nakupa
Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti členov 46c in 43č, v 14 dneh po prejemu blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V takšnem primeru je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo ponudniku pri vrnitvi predmeta nakupa. O odstopu od naročila in nameravanem vračilu izdelka mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov admin@ volosov-hram.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku.
Zakon o varstvu potrošnikov v 43. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila:
• Če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam;
• Če gre za dobavo avdio ali video posnetkov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
• Če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij;
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vrnjenemu blagu mora biti obvezno priložena kopija originalnega računa, ter priložen dopis s podpisanim odstopom od nakupa in podatki, kam in na kakšen način lahko ponudnik kupcu povrne kupnino.
V primeru vračila izdelka iz razloga reklamacije mora kupec vrniti izdelek najkasneje v 15 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačila bo ponudnik opravil takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 30 dneh po sprejemu kupčevega sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati.
Cene in veljavnost ponudbe
Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila in ne vsebujejo DDV. Zavod za umetnost in kulturo Volosov hram, Pekel ni davčni zavezanec in je na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 oproščeno obračunavanja DDV.
Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudnik izda kupcu račun na trajnem mediju. Strošek poštnine nosi ponudnik.
Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roku dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Načini plačila
Naročene izdelke plačate z neposredno bančno transakcijo ali po povzetju.
Način naročila z neposredno bančno transakcijo je podrobno opredeljen v razdelku postopek nakupa.
Pri plačilu po povzetju vnaprej ne plačujete ničesar, pač pa odkupnino poravnate poštnemu kurirju neposredno ob prevzemu paketa, kurir bo nakazal prejet denar prekop UPN naloga na TRR račun ponudnika. Če ob dostavi niste dosegljivi, boste prejeli obvestilo o pošiljki, katero lahko prevzamete na Pošti Slovenije v 14. dneh, odvisno od izbranega načina dostave.
Dostavo izdelkov vršimo preko Pošte Slovenije.
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov, na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času. Naročeni izdelki bodo v večini primerov odposlani še isti dan od naročila oz. najkasneje v 3 delovnih dneh. Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe izdelkov in roka dobave v izrednih primerih, o čemer bo naročnik obveščen preko e-pošte z možnostjo odstopa od naročila brez kakršnih koli stroškov.
Reklamacije in vračila blaga
V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga je dolžan vrniti oziroma izročiti podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.
V primeru odstopa od pogodbe mora ponudnik v 30 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku na njegov TRR račun, ki ga potrošnik navede pri vračilu. Vračila se ne vračajo gotovinsko. Vrnjenemu blagu mora biti obvezno priložena kopija originalnega računa, ter priložen dopis s podpisanim odstopom od nakupa in podatki, kam in na kakšen način lahko ponudnik kupcu povrne kupnino. V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah nam lahko pišete na admin@volosov-hram.si.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (kupec krije strošek vračila blaga). Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane.
Izdelek pošljete skupaj z originalnim računom na naslov poslovalnice:
Zavod za umetnost in kulturo Volosov hram, Pekel,
Pekel 28 J,
2211 Pesnica pri Mariboru
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopija pa se avtomatsko pošlje na e-mail naslov kupca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Postopek nakupa
Nakup na vseh spletnih straneh podjetja Zavod za umetnost in kulturo Volosov hram, Pekel izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.
• Izbira artikla: V obrazcu za naročilo DODAJ V KOŠARICO izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate. V košarico lahko dodate več različnih izdelkov, stanje košarice po zaključeni izbiri za nakup pa si ogledate s PRIKAŽI KOŠARICO. Količino posameznih izdelkov lahko spreminjate s puščicama več/manj, če si za določeni izdelek premislite, pa ga lahko odznačite s klikom na znak x pred izdelkom.
Ko ste prepričani, da boste izbrane izdelke tudi dejansko kupili, nadaljujete nakup s tem, da označite NADALJUJ NA BLAGAJNO. Na levi strani najprej vnesete podatke o naročniku (z zvezdico označene podatke je potrebno vnesti obvezno), lahko pa dostavo opravimo tudi na drug naslov, ki ga navedete s tem, da označite možnost Dostavi na drug naslov? in vpišete naslov za dostavo. Na desni strani boste lahko izbrali dve možnosti plačila: neposredna bančna transakcija ali plačilo po povzetju, izberete način plačila in sledite postopku za dokončanje naročila.
• Potrditev naročila: Ko oddate naročilo, boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine in končne cene.
• Preklic naročila: Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka odposlana ali naročena k dobavitelju. Za preklic naročila pošlje uporabnik ponudniku elektronsko sporočilo. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi (e- pošta), mora biti napisano: PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, ki je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš spletni naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku, se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu.
• Odpošiljanje: Zavod za umetnost in kulturo Volosov hram, Pekel v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.
Z oddajo naročila preko strani se strinjate, da ste FIZIČNA oseba, da kupujete izdelke za osebno uporabo. Kupovanje izdelkov za nadaljnjo prodajo je prepovedano.
Spreminjanje naročila
Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov admin@volosov-hram.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila.
Neprevzeta naročila
V primeru, da kupec ne prekliče pravočasno naročila oz. je odposlano naročilo po 14. dneh vrnjeno nazaj na sedež ponudnika, si pridržujemo pravico zaračunati vse stroške nastale pri pakiranju in pošiljanju paketa, na kupčev naslov. Kupec bo prejel račun z vsemi nastalimi stroški, ki ga mora poravnati najkasneje v 7 delovnih dneh od prejetja računa na predhodni naslov za pošiljko in e-naslov.
Varnost in varovanje osebnih podatkov
Vaše osebne podatke bomo uporabili izključno za potrebe izvedbe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje izdelkov, če je to potrebno. Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo tretjim nepooblaščenim osebam ali podjetjem. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb.
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.
Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino. Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.
Pravica do obveščanja
Imate pravico do neplačljivih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: admin@volosov-hram.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
Obvestila o stanju naročila: pridržujemo si pravico, da vas na vpisano tel. številko preko vašega e-naslova oz. SMS sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti na pošti vsaj 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti na poslovalnici pošte več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik, da so bili vaši naročeni izdelki odposlani in čakajo na vaš prevzem.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: admin@volosov-hram.si Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik si bo prizadeval rešiti vse eventualne spore sporazumno. V kolikor to ni mogoče je za reševanje sporov pristojno sodišče v Mariboru.
Pekel, 11. 7. 2018
Podjetje/Ponudnik:
Zavod za umetnost in kulturo Volosov hram, Pekel
Pekel 28 J
2211 Pesnica pri Mariboru